czwartek, 23 sierpnia 2012

Na poprawienie humoru ♥

Witam ♥

Dzisiaj piękna pogoda :) Słońce świeci, chmurki wędrują w moją stronę ale jednak mam nadzieję, że nie będzie padać :]. Ptaki śpiewają, kwiatki kwitną w ogrodach ale nie o tym będzie dzisiejszy post.

Ostatnio większość czasu spędzałam przy kociakach babci : Pysi, Skarbusiu i Pusi, zupełnie zapomniałam, że na podwórku czeka mój kochany psiak Max :). Dobrze, że w ogóle sobie o nim przypomniałam :P

Pomyślałam sobie, że można by dodać do tego bloga troszkę kawałów :)

☺ Diabeł spotyka Polaka, Niemca i Ruska:
- Jeżeli zgadniecie ile waży most puszcze was wolno, jeżeli nie zgadniecie zginiecie.
Odzywa się Rusek:
- Eeeh może 10 kilo?
- Źle!
Diabeł go zabił.
- A ja myślę, że 100 kilo.
- Źle.
Odpowiedział diabeł i go zabił.
- A ty jak myślisz? - Diabeł pyta się Polaka.
Nagle most się załamał i Polak wpadł do wody.Krzyczy:
- Tonę, tonę!
- Skąd wiedziałeś?

☻Jest sobie Polak,Rusek,Niemiec i diabeł. Diabeł kazał Polakowi,Ruskowi i Niemcowi wejść do pokoju pełnego komarów i wyjść bez żadnego ugryzienia. Pierwszy wchodzi Niemiec i wychodzi z dwudziestoma ugryzieniami. Drugi wchodzi Rusek i wychodzi z dwudziestoma pięcioma ugryzieniami. Trzeci wchodzi Polak i wychodzi bez żadnego ugryzienia.
Diabeł pyta się go:
- Dlaczego żaden komar cię nie ugryzł?
A Polak odpowiada:
- Porostu zabiłem jednego, a reszta poleciała na pogrzeb.

 ☺Lecą samolotem chińczyk, Polak, Rusek i Niemiec. Wszyscy przechwalają się co takiego mają u siebie w państwie najlepszego. Pilot się pyta :
- Co tam u was jest ?
Na to Chińczyk:
- My to mamy tyle ryżu, że cała planeta by się najadła!
- A u was w Niemczech co jest?
- A my mamy taki wielki hełm że pół planety by się przykryło!
- A wy Rosjanie co tam macie ?
- My mamy taką wielką flagę, że cała planeta by się okryła i by jeszcze zostało
- A wy Polaku co wy macie ???
Polak tak myśli i myśli i mówi:
- A my , my to mamy takiego białego orła, co by zjadł ten wasz ryż ,nasrał w hełm i na końcu du*ę flagą podtarł.

 ☺Zorganizowano zawody we wbijaniu gwoździa w deskę za pomocą głowy. Do rywalizacji stanęło trzech zawodników: Polak, Rusek i Niemiec.
Pierwszy zaczyna Niemiec. Uderza raz... dwa... trzy... - gwóźdź wbity. Drugi Polak: ... raz... dwa... - wbity. Ostatni podchodzi do deski zawodnik radziecki: Raz... - wbity.
Następuje ogłoszenie wyników:
- Niemiec zajmuje drugie miejsce, Polak pierwsze, natomiast Rosjanin zostaje zdyskwalifikowany za wbicie gwoździa złą stroną.



Na dzisiaj już tyle. Nie zapominajcie podawać waszych ulubionych piosenek w komentarzach. Może to właśnie wasza ulubiona nutka trafi do Top Listy. Jeśli macie propozycje na kolejny post lub chcecie abym jeszcze raz wstawiła jakieś kawały piszcie w komentarzu albo na e-mailu.

Dziękuję ♥


1 komentarz:

  1. He he serio sobie poprawiłam humor :) Czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń