środa, 22 sierpnia 2012

Parę piosenek

Wczoraj założyłam bloga, a dzisiaj nie mam pomysłów na kolejny post :D Spokojnie.. znając mnie zaraz coś wymyślę. ♥

Więc tak na początek chciałam wam przedstawić mój pierwszy pomysł :) Z waszą pomocą raz w miesiącu będziemy układać Top Listę kawałków które bardzo łatwo wpadają w ucho. Jeśli macie jakieś propozycje napiszcie w komentarzu bądź wejdźcie w stronę "kontakty" i napiszcie mi przez e-mail bądź na zapytaj :) Liczę na waszą pomoc ♥

Ja również mam parę propozycji napiszę je a wy oceńcie :P Bo jak będę układała swoją Top Listę to nie każdemu będzie pasowała :]

☺ Cheryl Cole - Call My Name
☻ Nicki Minaj -Pound The Alarm
☺ Owl City and Carly Rae Jepsen - Good Time
☻ Shakira - Addicted To You
☺ Inna - Crazy, Sexy, Wild
☻ The Wanted - Chasing The Sun

Pamiętajcie że to wy zadecydujecie, która piosenka dostanie się do listy :)
A teraz tak po za tematem . Specjalnie dla ♥Zainspirowanej_Światem♥ 

Postanowiłam napisać kolejny wiersz, żeby się dziewczyna nie zaczekała za długo :P

Gdy noc nadchodzi ja sobię marzę,
Na czarną otchłań swym wzrokiem patrzę,
Na niebie widać ludzkie marzenia,
Które nie raz nasz los odmienia,
Ławica gwiazd, beztroskie chmury,
Zrzucają na nas gorzkie pioruny,
Nie reagują na bóle serca,
Ludzki płacz wszystko potwierdza,
Czekamy tylko aż wzejdzie słońce,
By wszystko znowu było dobrze,
By tylko dotrwać do wschodu słońca,
A szczęścia nigdy nie było końca ♥

Chciałam wam bardzo podziękować, za to że czytacie mojego bloga :)
 Do zobaczenia ! Pa pa *

9 komentarzy:

  1. Wow, ale mnie miło zaskoczyłaś <3
    cudowny jest. Piąty raz go czytam.!
    jejku, no na prawdę ♥ taki prawdziwy :)
    i oddający uczucia.
    i nawet pasuje do mnie :D
    dziękuuuuję bardzo :*:*:*:*

    www.it-other-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz... Zainspirował mnie do napisania notki na moim blogu. Naprawdę super...:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com
    Lofciam...<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wiersz. Ja zwykle czytam blogi urywkami, ale ten tak mnie zainteresował że czytałem go w całości.
    http://wspolczesny-artysta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super The Wanted :) na twojej liście

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Inna-Crazy Sexy Wild i Shakira - Addicited To You ;*
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ; * Masz talent do pisania ^^ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wiersz :) A co do tej listy to mam propozycję :] Jula - nie zatrzymasz mnie Proszę dodaj to do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wiersz. Ymm. twoja top lista nie bardzo mi pasuje gdyż nie słucham tego typu muzyki ;)
    Więc zgłoszę Billy Talent - Perfect World . Zapraszam do siebie diary-ama.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń